Keresés ebben a blogban

2013. november 4., hétfő

9.Az Álmok valóra válnak


- Mi?- dermedtem le, mert amit Jaden mondott elég meglepő volt. Én, vele, a nagy színpadra?
- Jól hallottad... Kérlek! Akarom hogy velem gyere!-  ült fel az ágyra és a két kezemet fogta meg, mélyen a szemembe nézett és ettől teljesen lázba jöttem.
- Nem is tudom Jaden... ez olyan gyorsan jött.. Én már nagyon régóta nem énekeltem ember előtt! Több év után te vagy az első!- nyögtem ki. Nehéz volt ezt elmondani Jadennek.
- Akkor most itt az idő,- tette a kezét az arcomra és végig simította - holnap gyere el velem a stúdióba, és meghallgatunk! - mosolygott rám, és kutya pofival nézett a szemeivel. 
- Háát... oké!- mondtam vidáman.
Meg beszéltem vele hogy ma itt alszom és holnap bemegyünk a városba. 6 óra fele a paranormal jelenségek című filmet szerette volna megnézni Jaden. Nehezen bele egyeztem , és tudni kell rólam hogy én nagyon parás vagyok a horror filmeken. Vissza mentünk a nappaliba, és berakta a DVD-t. Előre szóltam Jadennek , hogy én félni fogok. Ő csak röhögött rajtam és perverzen mondta , hogy majd lebujunk a takaró alá. Én erre megcsaptam és csak röhögtünk. 
A film elkezdődött és nagyon féltem. Én mindig az ilyen filmek után nem merek el aludni, és sokszor megígérem magamnak , hogy több horrort nem nézek, de hát mindig megszegem.
Egy ijesztő résznél mikor a film főszereplője mögött áll egy démon , bebújtam a takaró alá és Jadenhez bújtam. Ő szorosan átölelt és a takaró alól kilátszódó fejem búbjára adott egy puszit. Aztán oda szólt, hogy már nincs ijesztő rész. Fel jöttem a takaró alól és gondolkodni kezdtem miközben Jaden karjai közt voltam.
Justin ugrott be... hogy én bele estem és tovább is álltam. Jaden mikor megjelent akkor minden megváltozott , olyan mintha új dolog kezdődne az életemben. Elkezdtem rágódni azon , hogy holnap mi lesz... meg fognak hallgatni, és lehet ki állok Jadennel a nagy színpadra. Ami valójában az álmom. Sztárok közt lenni, dedikálni a rajongóknak a képeim, koncerteket adni, hogy  paparazzók fotózgassanak. Vannak sztárok akik utálják ezt az életet, de én nem.Én pont hogy erre vágyok. Az újságokban benne lenni és még minden ami egy sztárnak benne van az életében. El álmodoztam hogy sétálok és egyszer csak rajongók futnak le és sikítoznak. Talán most sikerülhet az álmomat megvalósítani?
A film fél nyolc fele vége lett. Nagyon örültem neki, hogy túl vagyok rajta.
- Na, túlélted?- nézett rám jaden és gúnyos módon mondta. 
- Képzeld! - nyújtottam ki a nyelvemet rá és egy durcás pofit vágtam. Amire ő maga fele fordította gyengén az arcom, és szépen lassan közeledve megcsókolt.


**********
*Másnap reggel*
^^ Jaden szemszöge^^

11 óra volt és már készülődtünk a városba. Chynti ki lépett a mosdóból és
 egy állati dögös ruhában volt- lábak kint-

- Váó! gyönyörűen nézel ki!- nyomtam puszit az arcára.
-Aranyos vagy,indúlhatunk?- kérdezte izgatottan.
-Persze na gyere induljunk!-megfogtam a kezét és kimentünk a ház elé. A kocsi ami visz minket az már várt ránk. Kinyitottam úri ,férfi módra Chyntinek az ajtó és beszálltunk a kocsiba.
- Már nagyon várom.- mondtam Chyntinek aki egyet értett velem.
A gondolataim elkalandoztak, a volt barát nőmön kezdtem gondolkodni Jessikan, akivel pár hete szakítottunk. Egész éjjel írogatott , hogy találkozzunk. Én végül bele egyeztem, amit megbántam. Remélem csak egy egyszerű "baráti" találkozás lesz! Chyntinak nem kell tudnia, nehogy félre értse. Tudom milyenek a lányok. Nagyon jól éreztem magamat Chyntivel tegnap, és tényleg érzek iránta valamit, de Jessika iránt is.Ő lesz mindig is az a lány aki iránt nem fogom elveszteni az érzéseim. Még ismerkedek Chyntivel egy kicsit aztán meg lássuk mi lesz. Tegnap tényleg komoly érzéseket váltott ki belőlem, de gondolkodtam és nem akarom el sietni... szerelmes se szeretnék  lenni. Chynti  egy fontos személy nekem, de csak ennyi.

Lassacskán megérkeztünk. Justin haverom (Justin Bieber) írt nekem hogy épp a stúdióban van tehát találkozunk majd. Bekísértem Chyntit az épületbe és Justinnak mutattam be. Nagyon megszeppent és zavarba jött Chynti. Próbálta vissza fogni magát , de látszód ott rajta hogy "ő is"  oda van _Justinért. Mint ahogy mindenki. Bekísértem a felvevő terembe és zenét kapcsoltunk neki. Míg ő énekelt mi Justinnal beszélgettünk és hülyültünk a váró terembe. Váratlan vendég jött be. Selena jelent meg ott.( Selena gomez)
-Sziasztok fiúk, ti meg?- ült le mellénk vidáman.
-Selena! - hajólt oda nagy örömmel Justint - én dalt vettem fel, Jaden meg az egyik barátját hozta el meghallgatni.
- Értem.. Akkor én bemegyek megnézni. Hogy is hívják?- állt fel  a kanapáról.
-Chynti!- válaszoltam Selenának.
Selena bement hozzá, és hosszú idő után az ajtón nagy röhögéssel jöttek ki mind a ketten. Amin Justinnal meglepődtünk. Épp azt beszélték, hogy elmennek egyet ebédelni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése