Keresés ebben a blogban

2013. november 1., péntek

7. ismerkedés

Jaden Smith

- Jaden? te jó ég... El sem hiszem! Egyáltalán te mit keresel itt? Várj most ledermettem...- röhögött és közelebb ült .
Nem hittem el, hogy ez velem történik! Jaden a kedvencem, imádom! Sose hittem volna hogy egyszer ilyen közel leszek hozzá. Olyan mint egy álom ez az egész. Még  randizni is elhívott. Nagyon zavarban voltam.
Oda szólt a soförjének, hogy hova vigyen minket.
- Hát a nagy szüleim itt laknak és kiskoromban sokat voltam itt. Mindig megláttogatom őket. Nagyon szeretek itt lenni, itt nőttem föl. Mikor apa nem volt itthon, mindig jöttünk anyuval ide a szüleihez. - mondta a legaranyosabb módon. Rám mosolygott amitől nagyon zavarba jöttem.
Az úton végig beszélgettünk. Annyira aranyos és, és...
- Figyelj csak, ha lenne kedved egyszer ki lovagolni velem valamerre akkor hívj fel.- azt hittem hogy rosszul hallok. De meg kelett tartanom magamat, ne hogy azt higgye hogy valami őrült rajongó vagyok.Elkérte a telefonom és beírta a számát, és én is az övébe.
-Nagyon szivesen elmennék veled. Én bármikor rá érek... Apám ide költöztetett egy hónapra a nagy bácsikámhoz.  De New yorkban élek. És bármikor hívhatsz mert csak unatkozok... nem ismerek itt senkit.
- Oh értem. De azért mégis csak jó hogy itt vagy. Nem találkoztam volna ilyen gyönyörű lánnyal mint te!
-Szerencsés vagyok , hogy találkoztam veled!-mondtam neki és én is közelebb csúsztam felé, amire egy nagy mosolyt reagállt.
- Mivel te annyira unatkozol ezért örülnék ha ma átjönnél , ma úgy is egyedül leszek, mert elmennek a szüleim.
- Hát... Veled kettesben egy házban? Nem is tudom...-vágott egy szomorú pofit és kutya szemekkel nézett rám.- Na jó.. mivel ilyen aranyos arcot vágsz át megyek hogy ne legyél egyedül.-kacsintottam rá.

# Jaden szemszöge #

Láttok valami különlegeset Chyntiben. Annyira gyönyörű és kedves. Nagyon tetszik nekem! Remélem nem csak barátság lesz köztünk, és törtténi fog valami ma még. Még nem volt ilyen érzésem soha egyetlen lány iránt sem.






# Chynti szemszöge #

Ez egy álom. Ugye nem csak barátság lesz köztünk? Azt hiszem bele estem. Pedig nem ismerem még. Ő olyan más. Benne úgy érzem nem fogok csalódni.
Érdekes Don még nem hívott. Akkor szerencsére nem aggódos férfi. 




4 megjegyzés: