Keresés ebben a blogban

2013. november 3., vasárnap

8. Valami furcsa dolgot váltasz ki belőlem..



^^ Jaden szemszöge ^^

- Megérkeztünk, fiatalok!- szólt oda a sofőr egy lágy mosollyal.
Kiszálltam a kocsiból és kinyitottam Chyntinek az ajtót. Azokkal a gyönyörű sötét barna csillogó szemeivel a szemembe nézett és egy nagy mosollyal kiszállt a kocsiból. A sofőr elment a kocsival mellőlünk és befelé vettük a házba az irányt. Kinyitottam az ajtót és elém engedtem Chyntit. Egy fekete rödid gatyában volt egy csíkos trikóban ami bevolt túrve a gatyába és egy rövid szárú fekete cipő. Ami nekem nagyon tetszett mert gyönyörű vékony lábai vannak. Felmérte a házat, én meg mögötte álltam és nem tudtam levenni a szemeimet a " rövid gatyájáról ". Kit is ártatok, kimondom stíröltem.
- Na és mit szeretnél csinálni? - fordult meg, amire én felkaptam a fejemet mert az eszem meg a szemem máshol kalandozott.
- Jah... Ő.. Nem is tudom... Kérsz valamit?- kérdeztem tőle felriadtam az álmodozásaimban.
- Nem köszönöm! - röhögte el magát rajtam. Ettől teljesen zavarba jöttem és gyorsan kitaláltam valamit.
- Gyere nézzünk meg egy filmet!- gyorsan mentem előre és a nappaliba vettem az irányt. Elő vettem a laptopomat
és a twitterbe léptem be -  Egy pillanat csak kiposztolok twitterre valamit.
- Jó,jó.- ült le mellém.
Hátra fordultam és el kalandoztam a szemeiben. Közeledtem hozzá és a gyönyörű ajkait néztem. Ő is viszonozta ezt és az ajkaink pár centire voltak egymástól.
** ting ting **
csörrent meg a telefonja és mind a ketten elkaptuk a fejünket. Zavarba jöttem és a laptopomhoz vissza fordúltama. Olyan gáznak éreztem ezt az egészet.

^^ Chynti szemszöge ^^

- Háló? - szóltam a telefonba. De nem érdekelt hogy ki az csak az járt az eszemben hogy majdnem meg csókoltuk egymást Jadennel, és nagyon zavarban voltam.
- Chynti! Az pl. nem jutott eszedbe, hogy én nem hordok magammal telefont? - kiabált a telefonba 

Don bácsikám, amire meglepődtem. Még Jaden is hátra kapta a fejét... - Amikor megtaláltam az üzeneted futottam haza hogy fel tudjalak hívni a vezetékesről! Nem tudtam hogy mégis hova tűnhettél ebben a kicsi faluban, mégis hova mehettél?! - kezdett megnyugodni a hangja.
- Háát... ő.. Bocsánat. De viszont...- álltam föl a kanapéról és halkan meg kérdeztem Jadentől , hogy merre van a mosdó, mire ő egy folyosó felé mutatott , ott volt egy ajtó a legvégén ,bementem és ott folytattam a mondani valómat Donnak. - találkoztam egy ismerősömmel akinek a nagyszülei itt laknak és áthívott magához!- hazudtam. Nem mondhattam azt neki hogy egy Jaden nevezetű fiúval találkoztam aki egy nagy híresség.
- Lány vagy fiú?- kérdezte gyanakvóan.
- Lány!- vágtam rá azonnal.
- Hát jó, örülök hogy találtál valakit akivel eleszel. Ott alszol? Bár ez hülye kérdés biztosan együtt akartok lenni! - röhögött Don.
- Igen, itt alszom!- ezt nem kellett volna mondanom, de ha hazudok mindenre gondolkodás nélkül rávágok valamit.
Donnal elköszöntünk a telefonban és kinyomtam. A szekrénynek dőltem ami a WC mellett volt és elkezdtem gondolkodni mit mondok Jadennek. Pár perc múlva kifelé vettem az irányt, és mikor nyitottam volna a mosdó ajtaját Jaden nyitotta ki.
- Minden rendben van?- kérdezte aggódóan.
- Persze, aranyos vagy hogy megkérdezted! - a reakciója egy óriási mosoly volt . Valahogy a szemeink egymáséba akadtak. Mélyen a szemembe nézett. A szemeink olyanok voltak mint az ikrek. Barna nagy szemek.
- Olyan más vagy, olyan dolgot váltasz ki belőlem mint még egy lány sem! Kb. 2 órája ismerkedtünk meg mégis olyan mintha nagyon régről ismernénk egymást. Mintha már találkoztunk volna. Nem értem... Még sose volt olyan érzésem, hogy biztos legyek benne hogy ő kell nekem. Lehet nagyon ciki, de mégis ebben a pár órában olyan jól éreztem magam. - ezeket a szavakat hallva, a kezemet a az arcán végig simogattam és megcsókoltam. Mintha tudná mire gondolok, és kimondja az érzéseimet. Mert érdekes... pont ezt érzem én is. Talán nem ez volt az első együtt töltött pillanat. Ha arra nem emlékszek hogy a bácsikámnál már többször is voltam, és egy hope nevű lovam is van akkor erre sem emlékezhetek. Pedig utoljára 8-9 éve  voltam itt.
Megfogta a kezemet és vissza mentünk a nappaliba. A kanapén ülve pár perc múlva az ölembe nyomta a laptopját és mutatta olvassam el. A twitter adat lapján volt, és egy új poszt volt kint neki amiben ez volt írva:


Bevallom nektek , hogy sose éreztem így egy lány iránt mint most. Talán csak pár órája ismerem de mégis olyan különleges dolgot vált ki belőlem...:)
.

Amikor elolvastam lassan a fejemet felé fordítottam,a laptopot az asztalra le tettem és lassan oda bújtam hozzá. Olyan bítonságban éreztem magamat. Azt szerettem volna hogy ez a pillanat sose múljon el.
- Menjünk fel az emeletre a szobámba ezen a kis kanapén nem férünk el.- Rábólintottam és a karjaiból felálltam.
Felmentünk a szobába és az ágyra feküdtünk le ahol kisebb-nagyobb harcokba kezdtünk. Végül én rá ültem a hasára és magához húzott lassan és gyengéden.




(1 órával később)


- Te tudsz énekelni? - kérdezte Jaden amire én érdekesen felkaptam a fejemet. Van hangom de sose mutattam meg senkinek. Mindig a zuhany alatt énekeltem, azt meg senki sem tudta. Kettő ember volt aki tudta, hogy van hangom. Az meg nem más, mint édes anya és édes apa. Emlékszem mindig együtt énekeltünk. De azóta meg sem szólaltam senki előtt. Még Stella előtt is csak úgy énekeltem hogy a zene ment hangosan.
- Hát ő..-  egy emlék ugrott be ami bíztatott , hogy elmondjam Jadennek az igazat a hangomról.
Amikor anya és apa  azt mondták , hogy nekem színpadon kell lennem. Akkor nagyon büszkék lesznek rám. Ez járt az eszemben.-Igen tudok..- végül kimondtam, eléggé szégyenlősen de csak anyáékra gondoltam.
-Igen?- lepődött meg és fordult velem szembe - Hallhatom?
-Nem is tudom...- nagyon régóta nem énekeltem ember elött, és zavarba voltam.
- Na, kérlek!- végül bele egyeztem hisz nem tudtam ellen állni a könyörgésének.
A telefonomat előkotortam a zsebemből és a zenékhez mentem, lapozgattam és keresgettem zenéket, és beraktam a Justin Biebertől a  As Long As You Love Me című zenét.
Amikor elénekeltem a szája tátva maradt. Le volt döbbenve.
- Te jó ég... Milyen gyönyörű hangod van..-csodálkozott- figyelj lehet hogy nagy kérés, de nekem lesz
egy koncertem pár hét múlva... Nem lenne kedved velem duettet énekelni ? Be kell mutatni az egész világnak
hogy mennyire csodás vagy, és tökéletes hangú! Tudom hirtelen jött....De..

2 megjegyzés: